Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

Vägen Dit.

Av Emil Eriksson - 1 maj 2011 04:26


 

 
 
Hanna

Hanna

1 maj 2011 20:32

Jag gillar den här bilden. Hur det liksom är grönt och livfullt där han är och hur den andra sidan är grå och nästan lite hotfull. Vägen dit är ju inte alltid lätt.
Jag tänkte dock påpeka en sak, hoppas du ej tar illa upp, inget angående bilden utan mer om inläggen. Jag hade tyckt att det var kul att ha en eller två rader som ger en snabb förklaring om bilden. Vad du har tänkt om den, eller var den är tagen eller vem det är på bilden. Tja, småsaker som gör bilderna mer levande och som är relevant för just den bilden.
Annars får du ha en jättebra dag och jag gillar dina bilder!
Hej Svej.

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Emil Eriksson

2 maj 2011 13:10

Hmm. Jag har haft samma funderingar som du angående text under bilderna. Det enda jag kommit fram till är: Det är svårt.

Det är inte lätt att skriva en text utan att den på något sätt påverkar hur man ser på bilden. Jag vill att alla som ser bilden för första gången ska bilda sig en egen uppfattning, utan min påverkan. "Vägen dit" säger trots allt redan en hel del om bilden och hur den ska tolkas. Nästan för mycket.

Jag har och ska fundera på det lite till, men just nu känner jag mig inte redo. ;)

Tack för att du skriver bra kommentarer, de brukar göra min dag. :D Hoppas att du också får en jättebra dag!

=)

 
Tobias

Tobias

1 maj 2011 22:29

Haha, nu var det äntligen lite variation. Gillar djupet med vägen där

http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

Emil Eriksson

2 maj 2011 13:34

Thank you!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Eriksson - 20 juli 2012 17:42

Det var längesen sist. Ska jag vara ärlig så har jag lite tappat suget för bloggandet, men jag antar att det inte är så mycket att göra åt. Förmodligen är det för att jag inte har några känslor kvar för den här bloggportalen längre, så det blir att j...

Av Emil Eriksson - 3 juni 2012 12:52


 

Av Emil Eriksson - 31 maj 2012 19:49


    Här är det som skulle vara min tävlingsbild. Jag tycker ju verkligen att blombilder kan vara något av det tråkigaste som finns. Samtidigt hade jag länge tyckt att det här med fotogram är väldigt coolt och lite unikt samtidigt i samband med a...

Av Emil Eriksson - 31 maj 2012 19:20

Jag nämnde att det är allmän trivsel i att ha en liten fototävling på jobbet, nu vill jag ta tillbaka det igen. Hade det varit så att alla fick vara med och leka i sandlådan så vore det en trevlig liten tillställning. Tydligen är det inte så som jag ...

Av Emil Eriksson - 25 maj 2012 21:00

Jag ligger på latsidan vad det gäller deadlines, vilket allt som oftast inte är till min fördel. Vissa säger att de jobbar bäst under hets och stress, och fast det låter en smula klyschigt så får jag nog räkna mig till en av dem, om de nu existerar. ...

Det nya försöket.

Translate This Blog.

You translate this blog at your own risk of not understanding much more than before, since Google Translate is not a very clever application. Just saying..

Kalender.

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv.

Tidigare år.

Fotobloggar.

Bloggar.

18 besvarade frågor

Kategorier.

Omröstning.

Hur många fotografier har du på dina väggar?
 Zilch, zero, not a single one..
 Hmm.. En bild kanske.
 Räknas en fototapet?
 Fem eller färre.
 I fucking love photographies! Man ser inte väggen för alla ramar.

Senaste inläggen.

Sök i bloggen.

Fotobloggar

Blogglista.se

Blog Statistics

Fotobloggar bloggar

bloggping

Konst


Ovido - Quiz & Flashcards