Alla inlägg under september 2011

Av Emil Eriksson - 30 september 2011 10:45


 

Av Emil Eriksson - 29 september 2011 03:30


 
Tillbaka i svartvitt igen. Jag gillar att den här uråldriga kyrkogården har så få gravstenar. Det ger mig en härligt ödslig känsla. Ett perfekt ställe att spela in en remake på Night of the living dead, kanske?


Av Emil Eriksson - 28 september 2011 16:00


 
Färg har aldrig varit min starka sida, och jag är för att vara ärlig rätt illa på vilka trender som är just nu. På något vis tycker jag ändå att jag lyckats rätt bra med den här, jag tycker det ser sådär trevligt pastelligt ut. (För att vara en gammal kyrkoruin.)


Av Emil Eriksson - 27 september 2011 17:00



Av Emil Eriksson - 26 september 2011 21:00




En till bild på Anton med sin intensiva blick, tagen ur en annan vinkel än den tidigare, vilket nästan gör det till en helt annan bild. Sensmoral: Det är alltid värt att fotografera ur olika vinklar.


Av Emil Eriksson - 25 september 2011 21:00





Det finns inte så mycket att tillägga om den här bilden. Jag gillar att fönstret lika gärna kunde vara en spegelbild av ett annat jag. Ibland känner jag mig lite långsökt, men det är vad jag tänkte när jag gjorde bilden.

Av Emil Eriksson - 25 september 2011 12:15





Många gillar inte hösten på grund av att allt är så mulet och fuktigt. Det är just därför jag älskar hösten. Alltså, inte för att alla andra hatar den, utan för att den just är kall, blöt och mulen.


Av Emil Eriksson - 24 september 2011 16:30



Jag kände att det var lite mycket luft ovanför hästarna som verkade en smula onödig. Det blev lite mer panorama-liknande bild, men det gör inget.



Det nya försöket.

Translate This Blog.

You translate this blog at your own risk of not understanding much more than before, since Google Translate is not a very clever application. Just saying..

Kalender.

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv.

Tidigare år.

Fotobloggar.

Bloggar.

18 besvarade frågor

Kategorier.

Omröstning.

Hur många fotografier har du på dina väggar?
 Zilch, zero, not a single one..
 Hmm.. En bild kanske.
 Räknas en fototapet?
 Fem eller färre.
 I fucking love photographies! Man ser inte väggen för alla ramar.

Senaste inläggen.

Sök i bloggen.

Fotobloggar

Blogglista.se

Blog Statistics

Fotobloggar bloggar

bloggping

Konst


Skapa flashcards