Alla inlägg under juli 2012

Av Emil Eriksson - 20 juli 2012 17:42


Det var längesen sist. Ska jag vara ärlig så har jag lite tappat suget för bloggandet, men jag antar att det inte är så mycket att göra åt. Förmodligen är det för att jag inte har några känslor kvar för den här bloggportalen längre, så det blir att jag håller på med mina projekt i skymundan. Sen har jag ju slutat slava under mina 12-timmarspass i det riktiga livet vilket innebär att jag har börjat leka med mina vänner igen.


Det kommer väl bli någon ändring framöver bloggmässigt och antagligen kommer jag börja om på nytt någon annanstans, eller på min egen hemsida, typ. (Framtiden är vääldigt abstrakt just nu, så jag vet inte..)


Ni fina, underbara människor som fortfarande släntrar hit förtjänar en stor klapp på axeln.


See ya in dah future!


Puss och kram

Tidigare månad - Senare månad

Det nya försöket.

Translate This Blog.

You translate this blog at your own risk of not understanding much more than before, since Google Translate is not a very clever application. Just saying..

Kalender.

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Arkiv.

Tidigare år.

Fotobloggar.

Bloggar.

18 besvarade frågor

Kategorier.

Omröstning.

Hur många fotografier har du på dina väggar?
 Zilch, zero, not a single one..
 Hmm.. En bild kanske.
 Räknas en fototapet?
 Fem eller färre.
 I fucking love photographies! Man ser inte väggen för alla ramar.

Senaste inläggen.

Sök i bloggen.

Fotobloggar

Blogglista.se

Blog Statistics

Fotobloggar bloggar

bloggping

Konst


Ovido - Quiz & Flashcards