Alla inlägg under mars 2011

Av Emil Eriksson - 31 mars 2011 19:00


Nu jävlar, nu börjar den på allvar.


Hetsen.. Ångesten..


Nu har jag helt slut på "gamla" bilder att gömma mig bakom. Det är nu det gäller, det är nu jag måste tvinga mig själv ut för att plåta, kunna producera. En bild per dag. Det låter kanske inte mycket, men det är det, speciellt om det ska hålla åtminstone bra kvalité.


Det här..


Är precis vad jag väntat på..


 

Av Emil Eriksson - 31 mars 2011 07:30


  


En bild från morgonen efter årets sista dag.


Av Emil Eriksson - 30 mars 2011 07:00


 

Av Emil Eriksson - 29 mars 2011 07:00


 
Ni vet hur det är, man är ute efter att köpa en Rolleiflex, men råkar i all hast köpa två. Har säkert hänt alla..


Den här bilden tog jag som bild till min auktion på tradera där jag skulle sälja min överflödiga Rollei. Jag ville visa hur härligt det är att blicka ner i det stora fönstret och se bilder som ingen digital skärm i världen kan göra rättvisa.


Jag tycker att jag lyckades rätt bra.



Det nya försöket.

Translate This Blog.

You translate this blog at your own risk of not understanding much more than before, since Google Translate is not a very clever application. Just saying..

Kalender.

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv.

Tidigare år.

Fotobloggar.

Bloggar.

18 besvarade frågor

Kategorier.

Omröstning.

Hur många fotografier har du på dina väggar?
 Zilch, zero, not a single one..
 Hmm.. En bild kanske.
 Räknas en fototapet?
 Fem eller färre.
 I fucking love photographies! Man ser inte väggen för alla ramar.

Senaste inläggen.

Sök i bloggen.

Fotobloggar

Blogglista.se

Blog Statistics

Fotobloggar bloggar

bloggping

Konst


Ovido - Quiz & Flashcards