Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Emil Eriksson - 3 maj 2011 09:00


  
  
Den här bilden togs när jag och Anton var på väg för att grilla med David the musiker ute i skogen. Vi stannade till för att se ut över de fina fälten i Blixtorp som gjorde sig riktigt bra i solnedgången. "Så här skulle man bo." sa vi och nickade instämmande åt vår egen slutsats.


Jag vill ut till landet igen. Det lär nog dröja några år, men till slut ska jag bo i ett hus, alldeles lagom avskilt från närmsta granne. Helst vid en sjö, fast det klart, ingen har ju dött av att behöva cykla.


Av Emil Eriksson - 3 maj 2011 05:41


  



En av mina bilder jag tog för bandet Bottlecap har tydligen suttit postade över hela Göteborgs stad under vintern, något jag missat eftersom jag aldrig rör mig i de krokarna av världen vanligtvis. Jag tycker det är väldigt roligt, inte bara på grund av det faktum att min bild är ute på stadens gator, utan för att jag fick reda på det av en vän som i sin tur fick veta det av sin kompis som sett affischerna. Det betyder en hel del när bilderna blir igenkända. Speciellt eftersom Bottlecap glömt att skriva namnet på fotografen.


Det nya försöket.

Translate This Blog.

You translate this blog at your own risk of not understanding much more than before, since Google Translate is not a very clever application. Just saying..

Kalender.

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv.

Tidigare år.

Fotobloggar.

Bloggar.

18 besvarade frågor

Kategorier.

Omröstning.

Hur många fotografier har du på dina väggar?
 Zilch, zero, not a single one..
 Hmm.. En bild kanske.
 Räknas en fototapet?
 Fem eller färre.
 I fucking love photographies! Man ser inte väggen för alla ramar.

Senaste inläggen.

Sök i bloggen.

Fotobloggar

Blogglista.se

Blog Statistics

Fotobloggar bloggar

bloggping

Konst


Ovido - Quiz & Flashcards