Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Emil Eriksson - 19 maj 2011 10:13



En viktig del av mina tonår var mitt första och längsta förhållande med en tjej som heter Linnéa. Hon var motivet på en stor del av mina bilder just på grund av detta. Vi var i princip alltid tillsammans och hon var väldigt lätt att fotografera med.

Av Emil Eriksson - 19 maj 2011 09:54


Jag har mycket analoga filmer och bilder från en svunnen tid (läs: typ ba från min typ tonårstid..(Fast jag svor nog mer än använde dåligt språk.) Det kanske typ finns nåt ännu gamlare.) Nu har jag äntligen satt klorna i en hyffsad scanner/skrivare. It's time to dive back in time och se hur det gick för mig som fotograf när jag var 17-18. Ni har ju redan fått se två. Förmodligen blir det inte mer abstrakta bilder än så, men jag kommer inte ihåg.


Hoppas ni gillar det.

Det nya försöket.

Translate This Blog.

You translate this blog at your own risk of not understanding much more than before, since Google Translate is not a very clever application. Just saying..

Kalender.

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv.

Tidigare år.

Fotobloggar.

Bloggar.

18 besvarade frågor

Kategorier.

Omröstning.

Hur många fotografier har du på dina väggar?
 Zilch, zero, not a single one..
 Hmm.. En bild kanske.
 Räknas en fototapet?
 Fem eller färre.
 I fucking love photographies! Man ser inte väggen för alla ramar.

Senaste inläggen.

Sök i bloggen.

Fotobloggar

Blogglista.se

Blog Statistics

Fotobloggar bloggar

bloggping

Konst


Ovido - Quiz & Flashcards