Alla inlägg under januari 2011

Av Emil Eriksson - 31 januari 2011 08:30


 

Av Emil Eriksson - 29 januari 2011 11:00


 


En bild på mig då och då skadar ju inte. Först visste jag inte vem som tagit bilden, men raggsocken (Yllesocke, Emil, håll dig till rikssvenska.) nere i hörnet tillhör en tjej som heter Julia. (Vet detta, för att hon på grund av kallt golv i lokalen hade den udda kombinationen raggsockar och klänning.) En kvalificerad gissning är därmed att hon är upphovsmakerskan.


Av Emil Eriksson - 28 januari 2011 20:15


Januari börjar lida mot sitt slut, och som ni ser är har det inte varit en särskilt "stabil" blogg under dess första månad i livet. Mest beror det på att jag har bilder sedan tidigare som jag väljer att lägga upp nu i början, för att sen visa mer och mer från olika projekt jag tänkt genomföra under årets gång, ni får helt enkelt hålla ut.


De projekt jag än så länge har kommit fram till att jag vill spinna vidare lite på är:


Februari:
- Arkivarbete i mörkrummet.


Februari-mars:
- Projekt Bilverkstad.
- Projekt Ruin.


April:
- Projekt Varbergs Gata.
- Porträttfotografering.


Maj-juni:
- Gatufotografering.
- Projekt Hyllander.


Juni-juli-augusti.. (Jag avskyr Gyllene tider..):
- Bad- och sommarbilder.



Så ser planerna ut just nu. Vad de innebär får ni se tids nog, vissa projekt är jag inte ens säker på vad jag vill få ut av.


Det nya försöket.

Translate This Blog.

You translate this blog at your own risk of not understanding much more than before, since Google Translate is not a very clever application. Just saying..

Kalender.

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv.

Tidigare år.

Fotobloggar.

Bloggar.

18 besvarade frågor

Kategorier.

Omröstning.

Hur många fotografier har du på dina väggar?
 Zilch, zero, not a single one..
 Hmm.. En bild kanske.
 Räknas en fototapet?
 Fem eller färre.
 I fucking love photographies! Man ser inte väggen för alla ramar.

Senaste inläggen.

Sök i bloggen.

Fotobloggar

Blogglista.se

Blog Statistics

Fotobloggar bloggar

bloggping

Konst


Ovido - Quiz & Flashcards