Alla inlägg den 8 december 2011

Av Emil Eriksson - 8 december 2011 22:18


En av mina vänner, Viktoria, hade dragit ihop en liten konsert i PS aula, för att samla ihop pengar till utsatta kvinnor i Uganda. Fick inte så många snygga bilder från själva konserten eftersom jag alltid glömmer mitt stativ och folk sitter och stampar takten i golvet, vilket gör bilderna suddiga. Tog dock två bilder utanför som jag är rätt nöjd med.





Innan konserten började så var det fullt av folk utanför. Alla minglade omkring och det var allmänt trevlig stämning. Den lille killen halvsovande på sin pappas axel såg doch inte lika pepp ut.




Den andra tog jag i pausen. En bild på Viktorias brorsdotter My (Den lilla saken.) och Frida.

Det nya försöket.

Translate This Blog.

You translate this blog at your own risk of not understanding much more than before, since Google Translate is not a very clever application. Just saying..

Kalender.

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv.

Tidigare år.

Fotobloggar.

Bloggar.

18 besvarade frågor

Kategorier.

Omröstning.

Hur många fotografier har du på dina väggar?
 Zilch, zero, not a single one..
 Hmm.. En bild kanske.
 Räknas en fototapet?
 Fem eller färre.
 I fucking love photographies! Man ser inte väggen för alla ramar.

Senaste inläggen.

Sök i bloggen.

Fotobloggar

Blogglista.se

Blog Statistics

Fotobloggar bloggar

bloggping

Konst


Ovido - Quiz & Flashcards