Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Emil Eriksson - 15 oktober 2011 09:18


Sitter och tar en pause innan det är dags att göra sig iordning inför guldbrölloppsfirande, så jag har satt mig ner för att titta på SVT's "Tack för musiken", sista avsnittet, med Lars Winnerbäck.
Jag är ett stort fan av Winnerbäck, stort fan, det kan mycket väl vara så att han är den första artist som jag lyssnat på och gjort mig lite intresserad av musik. Innan dess fattade jag aldrig grejen, och jag fattar den fortfarande inte om jag ska vara ärlig.


Beatles? Beach boys? Meh... Och det är inte alltid lätt att hålla den åsikten bland en massa musiknördsvänner som avskyr Lasse.


Så, det är trevligt att få höra en intervju med honom, för han håller ju inte på med mycket sånt, intervjuer. Jag har faktiskt vart orolig för att han skulle vara lite dum i huvudet och inte ha något att säga, men så är inte fallet, som tur är.


Jag ska göra en bland-CD med honom just nu bara för det.






Det nya försöket.

Translate This Blog.

You translate this blog at your own risk of not understanding much more than before, since Google Translate is not a very clever application. Just saying..

Kalender.

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv.

Tidigare år.

Fotobloggar.

Bloggar.

18 besvarade frågor

Kategorier.

Omröstning.

Hur många fotografier har du på dina väggar?
 Zilch, zero, not a single one..
 Hmm.. En bild kanske.
 Räknas en fototapet?
 Fem eller färre.
 I fucking love photographies! Man ser inte väggen för alla ramar.

Senaste inläggen.

Sök i bloggen.

Fotobloggar

Blogglista.se

Blog Statistics

Fotobloggar bloggar

bloggping

Konst


Ovido - Quiz & Flashcards