Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Emil Eriksson - 22 januari 2011 09:30


 

Av Emil Eriksson - 22 januari 2011 00:14


Jag har inte kunnat sova ordentligt på några dagar nu. Förmodligen beror det på allt kaffe som pumpar runt i ådrorna i dessa tider då jag hjälper till med Hunnesta'revyn. Från en kopp till åtta om dagen måste ju ha någon effekt, eller?


Natten till igår var inget undantag, och eftersom månen lös väldigt fint i den frostiga natten så tänkte jag att jag lika gärna kunde öva på nattfotografering. Jag tror jag börjar bli bättre på det nu, i alla fall om jag jämför med liknande nattbilder från förra året. Det är ju ingen perfektion precis, men det tar sig.







 





 


 






 





 






 




 




Det nya försöket.

Translate This Blog.

You translate this blog at your own risk of not understanding much more than before, since Google Translate is not a very clever application. Just saying..

Kalender.

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv.

Tidigare år.

Fotobloggar.

Bloggar.

18 besvarade frågor

Kategorier.

Omröstning.

Hur många fotografier har du på dina väggar?
 Zilch, zero, not a single one..
 Hmm.. En bild kanske.
 Räknas en fototapet?
 Fem eller färre.
 I fucking love photographies! Man ser inte väggen för alla ramar.

Senaste inläggen.

Sök i bloggen.

Fotobloggar

Blogglista.se

Blog Statistics

Fotobloggar bloggar

bloggping

Konst


Ovido - Quiz & Flashcards