Alla inlägg under augusti 2011

Av Emil Eriksson - 14 augusti 2011 16:03


 

Av Emil Eriksson - 13 augusti 2011 23:45


 


Av Emil Eriksson - 13 augusti 2011 20:59


Sen jag började använda Aperture känns det som om mina bilder blivit en aning sämre när det läggs upp på bloggen. Dels blir de lite komprimerade när de ska in on the internet. Dock har jag aldrig haft så stort missnöje från mig själv som nu. Jag tycker att kompositionen är jättebra, men det är som en mulen hinna över hela fotot. Inte kul för mig som älskar kontrastreglaget.


Jag måste öva mer på Aperture, så att jag får det jag vill. Just nu är jag inte nöjd, och jag vill be om ursäkt.

Av Emil Eriksson - 12 augusti 2011 14:46


 
  
Med reservation för att det här kanske inte alls är en milsten, utan en av bexells stenar. Det var trots allt i de trakterna som bilden togs.
Jag ber om ursäkt för att jag inte haft tid att lägga upp bilderna och varit mer delaktig. Jag har till och med två superbra kommentarer som jag inte haft tid att svara på. Det kommer, jag har bara fått ett mer hektiskt privatliv.


P.S Nu är jag helt säker på att det är en av Bexells stenar, miss av mig.



Av Emil Eriksson - 10 augusti 2011 09:00


 


Jag gillar kor. De går omkring, sköter sitt eget, äter lite gräs, idisslar lite och bara ser allmänt mysiga ut. Och så gör de sig på bild.. Naturligtvis..

Det nya försöket.

Translate This Blog.

You translate this blog at your own risk of not understanding much more than before, since Google Translate is not a very clever application. Just saying..

Kalender.

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv.

Tidigare år.

Fotobloggar.

Bloggar.

18 besvarade frågor

Kategorier.

Omröstning.

Hur många fotografier har du på dina väggar?
 Zilch, zero, not a single one..
 Hmm.. En bild kanske.
 Räknas en fototapet?
 Fem eller färre.
 I fucking love photographies! Man ser inte väggen för alla ramar.

Senaste inläggen.

Sök i bloggen.

Fotobloggar

Blogglista.se

Blog Statistics

Fotobloggar bloggar

bloggping

Konst


Ovido - Quiz & Flashcards