Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Emil Eriksson - 23 maj 2012 12:54


Trodde det skulle vara en pannkaka att lägga upp bilder och text från Parisresan direkt när jag kom hem. Istället har jag tvingats vara social med lite vänner och familj, så jag har inte hunnit redigera något än. Typiskt..
Det kommer, så smått. Nu har jag en hel halvtimme på mig innan jobbet att svetta mig igenom lite Aperture. (Bokstavligt talat, min lägenhet har fönster i alla väderstreck utom norr, som råkar vara min favorit, vilket resulterar i en stekande hetta för mig, som vill bli återfödd som isbjörn.)


Dessutom har jag fått lite uppdrag att göra; en musikvideo till en vän, författarporträtt till en annan.
Får se hur det går med det. Jag ska till Komedianten imorn och låna lite böcker i dessa ämnen.


Tjingeling.

Det nya försöket.

Translate This Blog.

You translate this blog at your own risk of not understanding much more than before, since Google Translate is not a very clever application. Just saying..

Kalender.

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv.

Tidigare år.

Fotobloggar.

Bloggar.

18 besvarade frågor

Kategorier.

Omröstning.

Hur många fotografier har du på dina väggar?
 Zilch, zero, not a single one..
 Hmm.. En bild kanske.
 Räknas en fototapet?
 Fem eller färre.
 I fucking love photographies! Man ser inte väggen för alla ramar.

Senaste inläggen.

Sök i bloggen.

Fotobloggar

Blogglista.se

Blog Statistics

Fotobloggar bloggar

bloggping

Konst


Ovido - Quiz & Flashcards